دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta bizhub 423
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کپی کونیکا مینولتا bizhub 423

نوع: لیزری سیاه و سفید
زمان تهیه اولین کپی: 3.6 ثانیه
سرعت کپی: 42 برگ A4 در دقیقه و 21 برگ A3 در دقیقه

وضوح چاپ: 600*1800 dpi
حافظه: 2 گیگابایت

معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Minolta bizhub 423

شرکت کونیکا مینولتا یک شرکت ژاپنی است که در حوزه تولید انواع پرینتر و دستگاه های کپی فعالیت دارد. دستگاه کپی bizhub 423 یکی از محصولات سه کاره این شرکت است که از قابلیت های کپی، پرینت و اسکن برخوردار می باشد.

این دستگاه کپی توانایی چاپ و کپی سیاه و سفید بر روی برگه A3 را در هر دو حالت یک رو و دو رو اتوماتیک دارد و می توان از آن در دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر، ادارت و شرکت های کوچک و کسب و کارهای با حجم کاری متوسط و زیاد استفاده کرد.

معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Minolta bizhub 423

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Minolta bizhub 423

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta bizhub 423 توانایی چاپ ماهانه به تعداد 60 هزار چاپ را دارد و می توان از آن برای کپی و پرینت های متوالی در تعداد نسبتا زیاد بهره برد.

البته از جانب شرکت سازنده توصیه شده که از این دستگاه برای 10700 چاپ در ماه استفاده شود تا طول عمر آن افزایش یافته و با افت کیفیت در عملکرد مواجه نشود.

یکی دیگر از مشخصاتی که سبب شده تا دستگاه کپی اداری کونیکا مینولتا bizhub 423 برای چاپ های متوالی مناسب باشد، سرعت کپی و پرینت آن است که برابر با 42 برگ در دقیقه در هنگام چاپ بر روی کاغذ A4 یک رو و دو رو و 21 برگ در دقیقه در هنگام چاپ بر روی کاغذ A3 است.

از این جهت می توان دستگاه کپی کونیکا مینولتا bizhub 423 را یکی از دستگاه های سریع موجود در بازار دانست. البته در کنار سرعت، کیفیت چاپ فتوکپی کونیکا مینولتا bizhub 423 نیز بسیار مناسب است.

این دستگاه کپی کونیکا مینولتا از رزولوشن کپی 600*600 dpi و رزولوشن پرینت 1800*600 dpi بهره می برد و یکی از مناسب ترین دستگاه های کپی برای چاپ و کپی متون به حساب می آید. در صورت نیاز به اسکن نیز می توانید از اسکنر رنگی تعبیه شده در فتوکپی کونیکا مینولتا bizhub 423 استفاده کنید.

این اسکنر که به منبع تغذیه خودکار ADF با ظرفیت 100 برگ مجهز است، امکان اسکن و ذخیره فایل خروجی بر روی سرویس های ابری مانند ایمیل، فولدر موجود در شبکه، حافظه های USB و سرور FTP در فرمت های PDF، TIFF و JPEG را برای شما فراهم می آورد.

سرعت این اسکنر در حالت بالاترین میزان رزولوشن آن که برابر با 600 dpi است، برابر با 42 اسکن سیاه و سفید یا رنگی در دقیقه می باشد. این میزان سرعت در حالتی که رزولوشن دستگاه بر روی 300 dpi قرار گرفته باشد به 70 تصویر در دقیقه نیز می رسد.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Minolta bizhub 423

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا bizhub 423

دست شما در استفاده از سینی های کاغذ در دستگاه کپی Konica Minolta bizhub 423 کاملا باز است. این دستگاه در حالت استاندارد به دو سینی کاغذ 500 برگی و یک سینی چند منظوره 150 برگی مجهز می باشد و می توان از کاغذهای A5، A4 و A3 در آنها بهره برد.

اگر قصد استفاده از دستگاه کپی بیزهاب 423 در کارهای با حجم زیاد دارید، می توانید ظرفیت کاغذ دستگاه خود را با تهیه سینی های اضافی افزایش دهید.

شما می توانید از یک یا دو سینی اختیاری 500 برگی یا یک سینی اختیاری بزرگ با ظرفیت 2500 برگ (A4) در دستگاه فتوکپی Konica Minolta bizhub 423 استفاده نمایید.

دیگر ماده مصرفی کپی مدل Konica Minolta bizhub 423 تونر مشکی آن است که ظرفیت چاپی معادل با 25 هزار برگ دارد و برای مدتی طولانی شما را از صرف هزینه برای تعویض یا شارژ آن بی نیاز می کند.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا bizhub 423

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta bizhub 423

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta bizhub 423 با وزن 78 کیلوگرم و در ابعاد 623*799*816 میلی متر ارائه و بر روی بدنه آن پورت های USB و اترنت تعبیه شده است.

پورت USB امکان اتصال دستگاه کپی به کامپیوتر یا اتصال فلش مموری به آن را فراهم می آورد و پورت اترنت به شما این اجازه را می دهد تا از فتوکپی Konica Minolta bizhub 423 در شبکه کابلی و به صورت گروهی استفاده نمایید.

همچنین دستگاه کپی کونیکا مینولتا bizhub 423 به یک صفحه نمایش بزرگ و رنگی مجهز است که کار با دستگاه و اعمال تنظیمات را حتی برای افراد تازه کار هم بسیار راحت می کند.

برای دریافت قیمت دستگاه کپی و همچنین خرید دستگاه کپی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta bizhub 423





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 30 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی